Reklámfelületekből a járványhelyzetben segítő akciók születtek a Coca-Cola Magyarország és a Magyar Vöröskereszt tavaszi együttműködésében – a program továbbjutott az „Effekt 2030 - A közösségi befektetések díja” versenyen, és közönségszavazatokat vár. Szavazni ezen a linken van lehetőség:https://effekteam.hu/kozonsegszavazas-2020/
Coca-Cola-reklám helyett a járványhelyzetben segítő kommunikációs felületet kapott a Magyar Vöröskereszt, és élelmiszer- és higiéniai csomagokat állított össze, osztott ki és pszichológiai segítséget nyújtott a Coca-Cola Magyarország és a Magyar Vöröskereszt tavaszi együttműködésének köszönhetően. A program előzetes válogatás után továbbjutott az “Effekt 2030 - A közösségi befektetések díja” versenyen. A bírálóbizottság az eredményhirdetés előtt kíváncsi az internetezők véleményére, ezért szeptember 14-28. között közönségszavazást kezdeményez.
Szavazni ezen a linken van lehetőség: https://effekteam.hu/kozonsegszavazas-2020/
Szavazás menete:
További információ a Colával közös projektről: https://effekteam.hu/coca-cola-magyarorszag-a-coca-cola-magyarorszag-nyujtotta-tamogatasok-a-covid-19-jarvany-alatt/