Főbb feladatok:
- számviteli, pénzügyi, adózási feladatok ellátása, koordinálása,
- tervezési, könyvelési, elemzési, munkaügyi feladatok ellátása, beszámolók, bevallások, jelentések készítése a mindenkor érvényben lévő jogszabályoknak és belső szabályzatoknak megfelelően,
- bizonylatolási, és analitikai nyilvántartási feladatok irányítása, végzése,
- munkatársak, önkéntesek gazdálkodási, pénzügyi és számviteli szakmai felkészítése, segítése, ellenőrzése.
Elvárások:
- minimum mérlegképes könyvelő végzettség,
- könyvviteli szolgáltatást végzők nyilvántartásában érvényes regisztráció,
- gazdasági területen szerzett minimum 5 év szakmai tapasztalat,
- csapatjátékos, ugyanakkor nagyfokú önállóság munkájában,
- precíz, pontos, megoldást kereső személyiség,
- MS Office alkalmazás (Word, Excel, Outlook) felhasználó szintű ismerete.
Előnyt jelent:
- Civil szervezetnél szerzett tapasztalat,
- Pályázati programok elszámolásában szerzett tapasztalat.
Munkavégzés helye:
- Magyar Vöröskereszt Hajdú-Bihar Megyei Szervezetének irodája (Debrecen,
Simonffy utca 44.)
Jelentkezés:
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, fényképes önéletrajzát, motivációs levelét – fizetési igény megjelölésével – a
hajdubiharmegye@voroskereszt.hu e-mail címre szíveskedjen
2022. augusztus 04-ig elküldeni.
Legyen csapatunk, a Magyar Vöröskereszt Hajdú-Bihar Megyei Szervezet kollektívájának tagja, egyúttal része a világ legrégebben működő, legnagyobb nemzetközi humanitárius szervezetének!